Film: After


“Hoge verwachtingen stellen is niet altijd positief.”



Sinds februari kreeg ik al de eerste beelden van de trailer “After” te zien. Niet alleen ik, maar ook mijn vriendinnen waren ongeduldig aan het wachten tot de film in april uit zou komen. Natuurlijk waren we er dan ook als een van de eerstebij die de film gingen zien. Tot onze verbazing zat de zaal voor driekwart vol. We dachten ergens toch een grotere stormloop te zien. 

“After” is een romantische dramatische film die gaat over het leven van Tessa. Ze is net afgestudeerd en begint nu aan haar hogere studie op de universiteit. Haar leven heeft ze perfect uitgestippeld samen met haar vriend Noah. Ze is vastbesloten om dit jaar zich volop te concentreren op haar studie en zich keurig te gedragen,  maar dat was dan zonder rekening te houden met Hardin. Hij is de mysterieuze bad boy die haar perfecte leventje overhoop gooit. Ondanks dat hij haar aantrekkelijk vindt, duwt hij haar tegelijkertijd ook steeds meer van hem vandaanhoewel net dat Tessa meer naar hem toe doet trekken. 

Het is een redelijke cliché film als ik er achteraf over nadenk. Echt spannend kan je het verhaal niet noemen, want het einde is best voorspelbaar. Op zich vond ik het wel een leuke verhaallijn en soms mogen films ook wel eens cliché zijn. 

Als ik eerlijk benwaren mijn verwachtingen wel hoger. Dat was wel een kleine teleurstelling, zeker op het einde, maar wie weet komt er nog een vervolg waardoor de volgende film toch iets spannender wordt dan de eerste. Ik hoop er op, maar in tussentijd probeer ik eerst de hele boekenreeks uit te lezen. 







Reacties

Populaire posts van deze blog

Boek: Als ik blijf

Vakartikel, Fons 10: De leraar Nederlands als personal trainer schrijfvaardigheid, ook in andere vakken.

Dans: Fontys Dance Academy Tilburg & Koninklijk Conservatorium Antwerpen