Film: After we collided

 


Op vrijdag 16 oktober ben ik met een vriendin de film ‘After we collided’ gaan zien. Het is het vervolg op de film ‘After’ waarover ik al eerder een blog had geschreven.

De eerste film viel wat tegen, maar als ik heel eerlijk ben, hebben ze nu toch wel moeite gedaan om de tweede film te verbeteren.

 

De relatie tussen Hardin en Tessa is in de eerste film niet positief geëindigd. Ze zijn daardoor ook elk hun eigen weg op gegaan. Hardin in de iets minder positieve zin en Tessa is, zoals we van haar al verwachtte, mooi verder blijven studeren waardoor ze nu haar droomstage loopt bij uitgeverij Vance, maar ondanks hun break-up zijn ze elkaar nog niet vergeten.

Wanneer Tessa op een zatte avond Hardin telefoneert, gaat hij haar meteen opzoeken. Dit is dan ook de ijsbreker van de film, want nadien blijven hun wegen elkaar steeds kruisen. Hierdoor krijgen we ook een beter beeld van de mysterieuze Hardin. Tessa komt steeds meer en meer te weten over zijn verleden, maar schrikt haar dat af of zal ze hem toch een tweede kans geven?

 

Ik vond de film zeker beter dan de eerste, zoals ik eerder al vertelde, maar ik vond hem soms wel iets te pittig in de zin van veel (te veel) seksscènes. Het begon na verloop van tijd eerder op een vijfde film van Fifty Shades te lijken. 

 

Het einde van‘After we collided’ was een open einde waardoor ik nu echt nieuwsgierig ben naar film nummer 3. Wat gaan we nog meer te weten komen over Hardin of wie weet over Tessa?





 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Boek: Als ik blijf

Vakartikel, Fons 10: De leraar Nederlands als personal trainer schrijfvaardigheid, ook in andere vakken.

Dans: Fontys Dance Academy Tilburg & Koninklijk Conservatorium Antwerpen